2012. december 29., szombat

Rich and Famous 17.

Emily Thorn.
A mentők pár percen belül ki is értek, Ninát azonnal infúzióra kötötték, majd a mentőbe tették, Nolan is a mentősökkel tartott, én és Daniel pedig követük őket a kórházba, ahol bővebb információt tudunk majd meg Nina állapotáról.
Mivel Nina egy ismert személyiségnek számított, illetve Nolan Ross felesége volt, az én jó barátnőm, aki Daniel Grayson menyasszonya, azonnali tájékoztatást kaptunk az állapotáról, és a legjobb kezelőorvost.

-Mr. Ross? –jött oda egy őszes hajú, idősebb orvos.
-Én vagyok.- motyogta Nolan, és most látszódott rajta, hogy meg van törve.
-Dr. Wright vagyok. –mutatkozott be a doki- a felesége gyomrát kimostuk, de a bevet gyógyszereket, és alkohol nagy része már felszívódott így nem sokat tudtunk segíteni az állapotán. A hölgyet egy ideig mély altatásban tartjuk, és további vizsgálatokat fogunk elvégezni. –az orvos szavai megrémítettek, ha felszívódott, akkor talán.. Lehet, hogy már nem lesz a régi.. Mély altatás?
Hirtelen rosszul lettem, a szoba forogni kezdett velem.. Hirtelen minden olyan más lett, belekapaszkodtam Daniel karjába, de már ez sem segített, csak azt éreztem, hogy valaki értem nyúl, ezután teljes sötétség lepett el..

Nolan Ross.
Nem elég, hogy Nina ezt tette magával, még Emily –ért is aggódhatott, aki egyik pillanatról a másikra esett össze. Nem értem, hogy történhetett ez meg, és miért pont velem?! Talán tényleg ő volt az? Ő szerezte meg a papírokat, és megtudta, hogy nyomoztatok utána?
De.. Hát az, csak azért volt, hogy mindent megtudjak róla, és, hogy segíthessek neki.. Az a hülye magánnyomozó, meg beleírta, hogy képes lennék megölni Vettelt! –már pedig az csak egy egyszerű vicc volt..
Hanna –val pedig csak azért találkoznék, hogy felvilágosítsam, az a Vettel már nem szereti, és jobb lenne, ha ezt ő is belátná. Mert hiába szeretném, már beláttam. Nina hiába boldog mellettem, mindez idáig csak azt érezte, hogy biztonságot adok, és van tekintélyem, vagyonom, ami a gyerekvállaláshoz kell, egy tökéletes családot tudok neki biztosítani, de szerelmet.. Nem tudok neki adni.  Hiába szeretem, ha ő nem boldog mellettem, nem tud olyan boldog lenni mellettem, mint amilyen a Vettel gyerek mellett tudna lenni! Ez egész végig bosszantott, de semmit sem tudtam tenni ellene..

-Jól vagy? –ül le mellém Daniel.
-Már, hogy lennék jól? –förmedek rá, de rájövök ezzel semmit, sem érek el –Bocsáss, meg- kérek azonnal elnézést-, Csak tudod annyira nehéz.. –temetem arcomat a kezeimbe.
-Hé nem lesz semmi gond. Minden rendbe fog jönni. –próbál biztatni Dan, de most ez sem segít –Talán fel kellene hívnod a szüleit.. –veti fel az ötletet.
-Azt nem lehet. A nővére most vetélt el, ráadásul drog és ital problémákkal kórházba van, a saját maga gyerekét ölte meg ezzel. Szerinted kibírnák, hogy a másik lányuk kórházban van majdnem ugyan ezzel a problémákkal? Egy öngyilkossági kísérlettel?
-Sajnálom, ezt nem tudtam. De igazad van, nem mondhatod el nekik, de valakit akkor is értesítened kell, hisz mi van akkor, ha nem akar majd veled beszélni? És az utóbbi időben Em- el sem beszélt nagyon.. –sajnos Grayson- nak teljesen igaza volt, és ezt elfogadnom nem volt könnyű.. Hisz mindig én vagyok az okos srác, akinek egyből beugrik minden.
-Kösz Dan igazad van, majd intézkedem. De most mesélj, hogy van Emily? –gyorsan terelem a témát, elég volt ennyi ebből.
-Egész jól van, azt mondták, hogy kivizsgálják miért is ájult el, ő szerinte csak az idegeskedés miatt volt.. Mindenesetre vettek tőle vért, és további vizsgálatok várnak rá. –nyugtat meg. Tehát Em –nek semmi baja, legalább ő jól van.
-Remek, legalább ő érte nem kell annyira aggódni-, állok fel-, Most megyek, szívok egy kis friss levegőt-, indulok ki a kórházból..

Otthon az asztalon egy másik telefon hevert, nem az, amit Nina mindez idáig használ, ám annak maradványait megtaláltam a kukában. Gondolom gyorsan szervált egy másikat..
Az utolsó hívások közt keresgéltem, talán hívott valakit, akit értesíthetnék!
Vettel.. Ki mást is keresett volna utoljára, ám beszélni nem tudott vele –talán jó jel..
Räikkönen.. a másik fele, Rita ex- e, legalább tudom, hogy ő nem Vettel, és vele beszélt is. Rá nyomtam a hívás gombra. Hiába csörgött, így csak egy üzenetet hagytam a srácnak.
Majd egy rövid séta után tértem vissza a kórház épületébe.

Nina Ricci.
Fel akartam kelni, de nem tudtam. Hiába próbáltam kinyitni a szemeimet nem tudtam.. Talán jobb is. Most nem látok mást, mint fehérséget, és ez meg felelt. Egy olyan világban voltam, ami más volt, más, mint a földi.. Más, mint amellyel eddig szembe kellett, hogy nézzek.
-Nina! –szólított egy hang és egyszeriben a testemen kívül találtam magamat, valami megváltozott!
Láttam magamat egy kórházi ágyon feküdni, több cső és infúzió lógott ki belőlem. Az ágyam mellett Emily ült egy kerekesszékben, szintén kórházi ruhában és egy köntösben.
-Nina kérlek.. Miért tetted ezt? Tudom, hogy nem voltam a legjobb barátnő és nem úgy viselkedtem, ahogyan kellett volna, de miért kellett ezt tenned? Nézd Nina én, tudom, hogy te voltál, egyszerűen nem tudom hogyan, vagy mint, de tudom, hogy te mentél el a nyomozóhoz, és megtudtál mindent. Nézd kicsim én, tudtam erről az egész hülyeségről, de nem akartam bele keveredni, Nolan –nek így is rengeteg terve maradt, de hidd el azokat már én, sem tudom, mert nem akarom tudni! Ez a ti életetek, a ti házasságotok, nektek kell rendezni! Ígérd meg nekem Nina Ricci, hogy minél előbb magadhoz térsz, és jobban leszel, akkor, pedig rendezed az életedet. Nekem most vissza kell mennem, annak is örülhetek, hogy átengedtek. Légy jó. –puszilta meg a kezemet, és az ápoló bejött érte, aki ki tolta a szobából..

Minden más volt, kívülről szemléltem az eseményeket, és mindenről tudtam. Nem én voltam az, az idióta, aki mindig mindent utoljára tud meg!
Emily vallomása pedig.. Teljesen meglepett, ám ráébresztett arra is, hogy ő még mindig a legjobb barátnőm, és nincsen semmi okom haragudni rá, ami történt megtörtént, a múlton már nem tudsz változtatni.

Csak lebegtek, és senki sem látott, talán ilyen voltam akkor is, amikor éltem.. Ám itt senki nem volt, aki bántott volna, vagy, épp akiben csalódhattam volna, minden más volt, minden rendben volt.. Furcsa.. Nagyon furcsa érzés volt, és mégis jó is.
Most sem láttak, de így legalább mindent tudtam, ebben a világban voltam valaki! Talán éppen, hogy ez így volt a helyes, talán nem kellene innen tovább állnom!?
Egyszerre valami megváltozott a szobában, a műszerek hangos csipogásba kezdtek, többen szaladtak be a szobába, orvosok, nővérek, a műszereket vizsgálták, és hozták a rohamkocsit, ekkor értettem meg igazán mi is történt.. Leállt a szívem!
Ilyen egyszerű lenne ebben a világban meg halni? Egy szó, egy döntés és vége..
Sokkal könnyebb, mint ott.. A való életben..

Nolan Ross.

Nina szobájában a műszerek csipogni kezdtek, mindenki rohant be, és minden zavaros lett, semmit sem értettem, csak azt, hogy baj van. Hiába tapadtam az üvegre, egy nővér minden sötétítőt behúzott, így végkép nem tudtam, hogy mi is folyik oda bent a szobában!
Daniel meg épp most volt bent Emily –nél, akihez nem ronthattam be, hisz így sem volt jól, úgy meg aztán végkép nem lenne, ha megtudná, hogy Nina- val valami súlyos történt!
Egyedül maradtam, mint a kisujjam, és semmit sem tehettem. Ám egy telefon csörgése zavart fel. Nina –é volt, a kijelzőn ’Kimi’ állt.

-Räikkönen. –szóltam bele a telefonba.
-Mit tettél vele te féreg? Mi a jó büdös francért kellett ki készíteni szegény lány? Holnapra oda érek, és azt ajánlom ne légy, ott mikor megérkezek! –üvöltötte a telefonba, majd lecsapta azt..

Sziasztok! :) 
Ez lett volna a folytatás! 
Holnap hozom a Love In The Alps- ét, aztán 31.-én vagy 1.-én újra jön a Rich & Famous! 
Remélem tetszett a fejezet, és megajándékoztok pár kommental! ;)
xx. Mercii. 

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    ÁÁÁÁ! Ne máár! Nina nem halhat meg!
    Nagyon izgalmas volt az egész rész amúgy, és most is olyan lett a vége, hogy fogalmam sincs, mi lesz még ezek után.
    Nolan egy rakás szerencsétlenség, még mindig nem tudja felfogni mit tett a hülye nyomozásával :/
    Kimitől nagyon rendes dolog, hogy eljön Ninához, remélem helyreteszi a dolgokat Nolan-nel, ha még ott lesz egyáltalán...És talán Sebastiant is elhozza? :D
    Legyen hamar folytatás, nagyon várom!!!
    Puszii.

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    EZT NEM HISZEM EL!!!
    Nina nem halhat meg!A főszereplő sosem hal meg,vagy legalább is a könyveimben így van,remélem itt sem halt meg szegény tényleg.Nolan pedig az abszolút negatív karakter,hogy én mennyire nem kedvelem őt,valami elképzelhetetlen.
    Kimitől pedig nagyon rendes,hogy elmegy a kórházba,remélem találkoznak azzal a féreggel és alaposan helyreteszi.
    Már alig várom a folytatást,
    Puszi:*:*

    VálaszTörlés