2012. december 23., vasárnap

Rich and Famous 16.


Emily Thorn.

-Valaki járt ott.. és elvitte az íratókat.. Ms. Philips néven.. De nekem nincs ilyen nevű, alkalmazódtam, ráadásul se melyikre sem illik ez a külső! A hittem egy magánnyomozó ennél figyelmesebb! –Nolan már vagy egy ideje csak ezt hajtogatja. Én megmondtam, hogy rossz ötlet Nina után nyomozni, nem olyan hülye, mint amilyenek Nolan nézi. Mikor fel vetettem az ötletet, hogy ő volt, mert esetleg megtudta, egyszerűen annyit mondott, hogy én meghibbantam! Én viszont egyre jobban kezdem azt hinni, hogy a tettes Nina volt..
Kinek lenne más indoka, és ki tudta volna meg? Én biztos nem voltam..
-Nolan gondold át, kitudta még.. Ki tudhatta meg! –próbálom segíteni, de így nem fog menni..
-De hát épp ez az! Csak te tudtad! –pillant rám-, Ugye nem mondtad el Nina- nak? –mereszti rám szemeit.
-Hogy gondolhatod ezt? Akármennyire is a legjobb barátnőm, nem mondtam el! Mert szeretem, és nem akartam, hogy Sebastian után benned is csalódnia keljen! –mutatok rá, és visszaülök a kanapéra –Egyéb ötlet Mr. Ross? –húzom fel szemöldökömet, és kérdőn pillantok az előttem álló Nolan –re.
-Semmi. De, ha Nina olt honnan tudta meg? –végre kezdi belátni, hogy nekem lehet igazam?!
-Mondjuk a telefonod? –vettem fel –Nem hagytad elől?
-A napokban rengeteg ügyet intéztem a vállat, véget, azt sem tudtam, hogy hol áll a fejem!
-Azaz.. –vezetem rá.
-Ha a magánnyomozó hívott.. Akkor ő simán felhívhatta, csak a nevét kellett hallania, hogy előálljon egy kis történettel, az meg bevegye, és elhozza az íratókat.. –esik le neki.
-Tehát ki az okos? –mosolyodok el.
-Én.. Vagyis te.. Neked volt igazad!- mosolyog rám –Kösz Emily. –egy gyors puszi után, pedig el is tűnik.

-Megjöttem! –nyit be a házba Daniel –Jól láttam Nolan viharzott el? –kérdez rá.
-Igen ő.. tudod gondjuk akadt. –forgatom meg a szemeimet.
-Borzasztóak. –ül le mellém –néha arra gondolok, hogy nem is kellett volna összeházasodniuk, vagy egyszerűen csak elkapkodták.. –talán igaza van.. Most minden más lenne..

Nina Ricci Ross.

-Rita Ricci telefonját hívtad, sajnos nem tudom fel venni, kérlek a sípszó után, hagyj üzenetet.. –napok óta ez van. Nem tudom elérni Ritát. Mivel Emily most nem hagyatkozhatok, így csak vele tudnék beszélni, de ő nem veszi fel. Nolan és Hanna találkája, pedig egyre csak közeledik..
-A fenébe!- csattanok fel, és földöz, vágom a telefont, ami apró kicsi darabokra törik..

Fel szaladok az emeletre, és előhalászom az egyik régebbi mobilomat, és bele rakom a SIM kártyámat. Szerencsére a telefon bekapcsol, így azonnal fel rakom töltőre, és kikeresem Kimi számát, hátha ő felveszi.. Hisz ez az utolsó esélyem!

-Kimi vagyok, mond! –szól bele.
-Nina vagyok.. –suttogom szinte.
-Szia Nina mond csak..
-Nem tudom elérni Ritát! Esetleg tudnék vele beszélni? –a testem el kezd rázkódni, és érzem, újra ki tör belőlem a sírás.
-Hé Nina minden rendben? Figyelj.. Én nem tudom adni.. Szóval.. –a hangja teljesen más lesz.
-Kimi valami történt? –esek kétségbe.
-Rita elvetélt, kórházban van.. nincs jól.. –a hangja egyszerre olyan más lesz.. Istenem szegény Rita, és Kimi.
-Édes istenem! Én annyira sajnálom.. –tör ki belőlem újra a sírás.
-Kösz.. Szóval Ritát most nem tudom adni, és azután se..
-Mert?
-Rita szakított velem, azt mondta, hogy ő ezt már nem bírja. Nem egy olyan férfira van szüksége, mint én, aki soha nincs otthon, és jobb is, hogy ez a gyerek nem született meg.
-Jézusom! – kapok a szám elé.
-És ez még nem minden. Rita nem véletlenül vetélt el, az utóbbi időben elég sokat ivott, és drogozott, ezt a vizsgálatok eredményei alapján sikerült megtudnunk. A szüleid bent vannak nála, a kórházban, de ők sem értik a viselkedését. –hirtelen jön a felismerés, az életünk romokban hever.. Mind az enyém, mind Ritáé, és innen, mintha nem lenne kiút..
-Kösz Kimi, én tényleg sajnálom.. –azzal leteszem a telefont.
undefined

Nem tudom, mit tehetnék, ha Rita most épp kórházban van, és épp nincs magánál, Emily –ben pedig valahogy nem tudok megbízni, pedig tudom.. Ő nem árulna el.. Hiába Nolan..
Mit tehetnék? Romokban az életem, Ritáé is.. Ez a sors vár a Ricci lányokra? Mert, ha igen, akkor én nem kérek belőle..
A telefonért nyúlok újra, és most Sebastian számát kezdem tárcsázni, ki csöng, de senki nem veszi fel, az üzenetrögzítő kapcsol –talán így egyszerűbb is lesz..

-Szia Seb.. Nem tudom, mit mondhatnék, hisz már párszor ott hagytalak egy szó nélkül.. Talán sikerült már megszoknod. Tudod én, csak el akarom mondani, hogy hiába minden.. én még mindig érzek irántad valamit, de azt ajánlom, figyelj Hanna –ra, Nolan és Ő három nap múlva találkozni fognak! Nolan –el, vigyázz magadra Seb, Ő bármire képes, ne beszélj senkinek erről az üzenetről, és vigyázz magadra. Nina voltam.

Azzal kinyomtam a telefont, és a bár szekrényhez sétáltam. Rengeteg alkohol volt ott, Nolan egyet sem hagyott ki a sorból. Egy darabig elnézegettem azokat, majd kiemeltem egy vodkát, és egy whiskyt. Tudtam, hogy nem szabad megfutamodnom, ha egyszer elhatároztam!
Kinyitottam őket, és inni kezdtem minden egyes korty után a már előszedett gyógyszereket, kezdtem kapdosni. Ez így ment egészen addig, amíg mind a két üveg pia el nem fogyott.
Nem tudom mennyi idő telt el, csak azt, hogy egyre rosszabbul éreztem magamat, végül, pedig elájulhattam..

Emily Thorn.

-Mit akarsz Ems? –szól bele a telefonba Nolan.
-Hívtam Ninát, de nem vette fel a telefont. Nolan aggódom érte, nem szokott ilyet tenni. Már hagytam üzenetet is, csörög, csörög,, de semmi.. –mi van akkor, ha valami hülyeséget tett? Nem Nina nem tenne olyat.. Vagy mégis?
-Oké, haza megyek.. –adja be a derekát.
undefined-Én is megyek! –kapom fel a táskám és a kocsi kulcsot.
-Oké, tíz perc múlva nálunk. –azzal leteszi, és én is. Daniel pedig utánam, lohol.

Örült tempóval hajtok Nolan házához, teljesen kétségbe vagyok esve, hiába nyugtat Daniel..
Nolan –el egyszerre parkolunk le a ház előtt, és rontunk be a házba, ami teljesen kihalt.
Ám beljebb lépve a nappaliba meglátom Ninát, körülötte rengeteg üres gyógyszeres doboz, és két üres üveg.
-Úr isten! – sikítok fel, mire mindkét fiú oda szalad hozzám –Nina! –tör ki belőlem a sírás.
-Hívom a mentőket-, veszi elő a telefonját Daniel. Nolan pedig fel rakja a kanapéra Ninát… 

Sziasztok! :)
Ez lett volna a folytatás. Remélem  mindenkinek tetszett, örülnék pár kominak. :)
xx. Mercii. 

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Szegény lányok, finoman szólva is romokban az életük. Ninát hátbaszúrja a férje, az érthető, ha ezért kiakad, de mi a franc ütött Ritába? Ezt most nagyon nem értem :( Jó lenne az ő szemszögéből is látni a dolgokat, akkor kiderül...
    Emily pedig egy kétszínű barátnő, de azért rendes, hogy aggódott Nináért, joggal.
    Már várom, mi lesz a csajokkal.
    Puszii!

    VálaszTörlés
  2. Szia.
    Ez szomorú rész lett,de attól még nagyon tetszik.Nagyon sajnálom a két lányt,hogy így csak a semmiből dől romokba az életük és ráadásul ennyire elfordultak mindenkitől.Rita azért kicsit túlzásba is vitte az ivással meg drogokkal,remélem minden helyre jön közte és Kimi közt,valamint a Nina által küldött üzenetet nem Hanna hallgatja meg először.
    Nagyon igyekezz a folytatással,mindegy melyik történethez,
    Puszi:*:*

    VálaszTörlés