2012. december 13., csütörtök

Rich and Famous 14.


Nina Ricci Ross.

Jó volt, hogy Nolan ott várt engem a szüleimnél. A legvadabb álmaimban sem gondoltam volna, hogy az üzenetem elolvasása után képes lesz ide utazni, csak is miattam. Talán félre ismertem Őt? –pont úgy, ahogy Sebastiant.
Talán valójában Nolan a rendes és nekem való férfi, Sebastian pedig nem az? Hiszen neki ott van Hanna, mégis engem akart pátyolgatni, és még az isten tudja mit!
Egy valamiben teljesen biztos voltam. Félre ismertem Sebastian Vettelt. Már nem tudtam benne megbízni, ahogyan azt eddig. Nem tudtam rá úgy gondolni, mint egy barátra. Csak egy ismerősre, aki nem a szívleltek közé tartozik.
-Min gondolkozol? –ül le mellém a hintaszékbe Nolan. A hátsó kertben gyönyörködtem gondolkodásom kellős közepette. Valamiért megnyugtató volt az elém táruló látvány és egy kicsit egyedül lehettem a gondolataimmal, de nem bántam, hogy Nolan oda jött hozzám.
-Csak egy kis apróság, semmi különös! –mosolygok rá, leplezvén vallós gondolataimat.
-Tehát akkor elmondanád mi volt ez az egész? –húzza fel szemöldökét- Egyik nap, elutazol Indiába, a másik nap meg visszajössz? –hang lejtésén is érezni az értetlenséget –Mire véljem ezt? –tárja szét kezeit.
-Nolan. –fogom meg azokat, és elszégyellem magamat –Én.. Nagy buta voltam. Semmi okom nem volt eljönni, és hidd el már meg is bántam. Akkora egy idióta vagyok, beismerem, hibáztam, és nem vágyom másra, mint, hogy mindent jóvátegyek, és tudom, hogy sokáig fog tartani, de meg fogja érni. Miattad meg. Minden egyes ballépésemet szeretném jóvátenni, most mindent úgy akarok tenni, hogy azt kell. Gondos jóra való feleség szeretnék lenni, aki támogatja a férjét, akár a Vállalatnál is tudok segíteni, van iskolám, én csak.. Nolan mond, meg mit tegyek, és esküszöm, úgy fogok tenni, ahogyan azt te kéred! –nézzek mélyen a szemébe, a szemeiben egy fajta, csillogás látszódik, és már magában ez boldoggá tesz engem, hogy van, aki így nézz rám, és ez nem más, mint a férjem!
-Ugyan.. –mosolyog rám. Végig simít arcomon, majd hajamat a fülem mögé tűrve nézz mélyen a szemembe. Egymás szemébe nézzünk, és ahogyan az övében, úgy az enyémben is ott a csillogás –ebben egész biztos vagyok.
-Szeretlek Nina Ricci Ross akár mennyire is vagy önfejű, csökönyös, akárhányszor is küldesz el, akármit is mondj, én ezen nem fogok változtatni! –lassan közeledik arca az enyémhez, szemeimet lehunyom, amint megérzem ajkait az enyémeken, közelebb húzódok hozzá, és szorosan nyaka köré fonom kezeimet, lassan, szerelmesen csókol. Egyfajta borzongás fut végig testemen, és rájövök. Ez az igaz szerelem, amit Nolan iránt érzek, mert ez szerelem. Vele ellentétben Sebastian csak egy buta fellángolás, amire azt hittem, hogy létező dolog..
-Szeretlek. –suttogom elválva ajkaitól, és kinyitom szemeimet, hogy bele tudjak nézni az övéibe.
-Örülök, hogy ezt hallom. –ölel át, én pedig ölébe ülve bújok hozzá, és nézzük meg együtt a naplementét.

Nolan Ross.

Fájt mikor Nina azt mondta, elmegy.. Mikor kijelentette, hogy elmegy, nem másért, mint Vettelért. Tudtam, hogy az a ficsúr még gondokat fog okozni, na dehogy ekkorát! A feleségem.. Elvenné tőlem? Egyetlen reményem Rita –Nina nővére- tudom, hogy nem szívlel, és jobban szereti a Vettel gyereket, de ő az, aki jobb belátásra tudja bírni Ninát, és ő a helyes útra tudja terelni, arra, ami oly fontos feleségem számára.
Sokan azt hiszik, hogy csak azért vettem el feleségül, mert szép és egy olyan férfinak, mint nekem egy ilyen trófea feleség kell. Ők mind tévednek, nagyon jól tudom, hogy Nina, mint ment át. Emily szavai, a titkosítok adatok, amiket sikerült megszereznem. Pont elég arra, hogy tudjam min is ment át valójában. Most azt hiszi, hogy Sebastian a jó döntés számára, de amint megtudja az igazat arról a pilótáról szélsebesen fog hazatérni –és, mint mindig most is a szüleihez fog menni! De akkor már én ott leszek, és tárt karokkal fogom várni. Nem engedem egy ilyen fajta milliárdos ficsúrnak, hogy elvegye tőlem azt, ami az enyém. Mert Nina Ricci az én feleségem, engem választott aznap mikor igent mondott, és összeházasodtunk, én, pedig mindent meg fogok tenni azért, hogy visszakapjam őt.
Mikor hívott sajnos nem voltam telefon közelben, épp egy tárgyalást kellett lebonyolítanom, de üzenetét megkapva felültem a magángépemre, és Bécsbe repültem, ahonnan egyből Passau- ba vitettem magamat a szüleihez. Meglepve nézett rám Eugénia és Michael, de egy kis történetet előadva nekik tárt karokkal vártak.

Amikor megláttam kissé meggyötört arcán a meglepettséget, miszerint ott vagyok, mosolyognom kellett. Akkor és ott vallottam be csak magamnak igazán azt, hogy én szeretem őt. Szerettem azt a lányt, aki ott állt előttem, és rám mosolygót, kétség sem fért hozzá, mikor oda szaladt hozzám, és karjaim, közé vetette magát biztosan, tudtam, Rita önkénytelenül is az én kezemre dolgozott. Talán ő is rájött, hogy Sebastian nem a húgának való férfi, és aki igazán szereti –és bármire képes érte –az én vagyok!
Mert én az vagyok, az életem árán is megvédeném, azok után, amiket azok a titkosított adatok, tartalmaztak. Amin tizenhat évesen keresztül kellett mennie! Ráadásul a legnagyobb titkát még Rita és Em sem tudták arról az öt napról, arról a borzadályról, ami megélt, ami még történt.. Ha az nem lenne elég, akkor ez.. Most, ha a kezeim, közé kerülne az a féreg, addig ütném, amíg lélegzik!

Nina Ricci.

Egész este nem bírtam aludni, csak forgolódtam az ágyban. Nolan szavai még most is ott zengtek a fejemben, édes csókja, pedig az ajkaimon.
Nehéz volt újra megbíznom a férfiakban, de sikerült –tudtam nem mindegyik olyan, mint az volt, és nem mindegyik akar bántani.
Sebastian bántott.. De nem a testemet, hanem a lelkemet, míg az a féreg mindkettőt. Nolan viszont képes elfejtetni velem azokat a szörnyűségeket, amiket ők okoztak. Nem olyan szörnyű srác, mint amilyennek tűnik, sőt.. Ő egy nagyon rendes, nagyon kedves srác, aki történetesen a férjem! Hab a tortán, hogy ő Hamptons leggazdagabb embere, akinek a felesége vagyok. Így aztán teljes mértékben elmondhatom, hogy jól vagyok, minden rendben velem, és ennél jobban már nem is lehetnék.
Minden vágyam túllépni ezen a korszakon, amit az utóbbi időben leéltem, és tudom, hogy ha Nolan itt van és segíteni fog,- mert ő biztosan fog, hiszen szeret- akkor minden meg fog oldódni, olyan lehetek, mint egykoron voltam. Az a lány, aki minden egyes dologban csakis a jót látja, nem létezik számára a negatívvitás, és olyan szerelmes, mint még soha, mert ő bizony fog hinni a szerelemben!

Hampton.

Úgy döntöttünk Nolan- el, hogy elég volt! Nincs nekünk semmi keresni valónk Passau –ban nem kell zavarni a szüleimet- voltaképp ez az én döntésem volt, amivel Nolan elé álltam. Ő, pedig szívesen egyezett bele abba, hogy térjünk vissza Amcsi honba.
A ház, amely Nolan –é volt és amelyben, mint férj és feleség éltünk hatalmas volt, tükrözte Nolan stílusát, ami nem állt messze az enyémtől, így könnyű dolgom volt, nem rendeztem át semmit. Ezen túl úgy akartam élni, ahogy azt kell, ahogy azt ketten tesszük.
Emily küldött át pár képet az esküvőnkről, amit készített, azokat hívattam elő és tettem ki a házban.
-Megjöttem! –hallom meg hangját az ajtóból, én épp az egyik képben gyönyörködöm- igaz, ami igaz a ruhám túlon túl egyszerű volt, de nekem akkor a tetszett.
-Itt vagyok! –mosolyodtam el, de szememet még mindig nem vettem le a képről.
-Hát te? –ölel át Nolan, és belecsókol a nyakamba –Ezt mikor raktad ki? –pillant a képre, és ő is azt kezdi nézni.
-Ma. Remélem nem baj, még párat elszórtam a házban. Emily küldte át őket én, pedig előhívattam. –adom meg neki a választ, közben, pedig megfordulok ölelésében.
-Már miért lenne baj? –húzza fel orrát, ami által nagyon viccesen nézz ki-, Tetszik ez a kép, és egész biztos a többi is szuper lett, annak meg végképp örülök, hogy így kezdesz beilleszkedni itt. –csókol meg.
-Ezt örömmel hallom.. –suttogom ajkaira, és nem bírván érzéseimmel rá vettem magamat. Természetesen neki sem kell több, térdem alá nyúlva rak fel a konyha pultra. Szétnyitom lábaimat, hogy még közelebb kerüljek hozzá és összekulcsolom azokat dereka körül.
-Annyira gyönyörű vagy.. és annyira kívánlak.. –csókolgatja a nyakamat, miközben ott simogat, ahol épp ér.
-Akkor hát mire vársz? –suttogom bele a fülébe, hogy beleharaphassak abba. Ezek után már csak az anyag szakadása marad meg bennem, és az őrületesen jó szeretkezés, ami a konyha pulton történt..

Emily Thorn.

Örültem, hogy Nina végre ráért. Hetek óta nem láttam –pontosan az esküvő óta.
rosie - Nina.Ráadásul Nolan pár napja még azzal hívott fel, hogy Nina ott hagyta, és Indiába ment. Nem tudtam mire vélni barátnőm viselkedését, tőle vártam a magyarázatot  Erre ma reggel mikor hívom, bele nyög a telefonba, pisszeg, nevet, és Nolan köszön be nekem elégé kanos állapotban! Kérdem akkor mi itt a probléma, és mi történt? Furcsa volt nekem ez az egész, így lebeszéltem vele egy találkozót a házban.
Fél tizenegy után nem sokkal kopogtak. Mikor megláttam ki áll az ajtómban mosolyogva nyitottam azt ki, és ugrottam nyakába.
-Nina Ricci azt hittem sosem látlak többé. –mosolygok rá.
-Bocsi. –pislog rám, hatalmas szemeivel, aminek nem lehet ellenállni-, magyarázkodhatnék, de nem fogok. –foglalunk helyet a kanapén.
-Ne is tedd, megbocsátok. De most mesélj mi is történt pontosan! –térek rá a lényegre-, ja és az elejétől a végéig! –kacsintok rá.
-Szóval Nolan és én nem voltunk nászúton, ő üzleti útra ment, én meg Provance- ba. Két hét múlva én haza jöttem, és valahogy teljesen kibuktam, előjött valamiféle Sebastian mániám, és azonnal látni akartam, még Nolan –el is összevesztem, majd összepakoltam és mentem Indiába, ahol aztán megtudtam Rita által, hogy Sebastian –nak már a Gimi óta van barátnője, akivel nagyon boldogok, és egyszer majd tőle akar gyereket, és ő számára a család. Képzelheted, hogy kibuktam! Azonnal haza repültem Passau –ba, ahol már Nolan várt a szüleimnél, fel sem fogtam, hogy ő tényleg ott van, annyira örültem neki. Mindent megbeszéltünk, és most aztán boldogabbak vagyunk, mint valaha. –mosolyodik el sejtelmesen.
-Oké oké a perverz részletek nem érdekelnek! –nevetek fel- De ugye akkor most minden a legnagyobb rendben van? –kérdezek rá még egyszer.
-Ne aggódj megtanultam a leckét-, mosolyodik el- Nem csak az igaz, hogy focistával ne kezdj, de autóversenyzővel sem! –kacsint rám, miközben nevet- Szóval Nolan az igazi… -mosolya őszítne, ahogy ragyog, és amilyen boldogan mesél Nolan –ről, és magáról. Tudom, hogy Nolan neki az igazi, és akármi is történjen velük a jövőben, ők mindvégig ki fognak egymás mellett tartani, és örökön öröké együtt lesznek, mert ilyen a szerelem..
Nolan nem fogja hagyni, hogy Ninát bántsák, Nina pedig.. Neki még tanulnia kell egy-két dolgot, de, ha célba ér olyan boldog lesz, mint még soha!

Sziasztok! 
Nos ez lett volna a fejezet. Remélem kapok hozzá pár komit! 
Apropó.. Nagyon Köszönöm a rendszeres komi íróknak  Köszönöm, hogy mindig írtok, és itt vagytok -meg persze a többieknek is akik olvasnak! :$ :) 
Hogy holnap tudok e hozni fejezetet, az még nem biztos mivel a Szalagavatón fogok segédkezni, így nem ígérek semmit. :D
Legkésőbb a hétvégén várható a friss! ;) 
XX. Mercii. 

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ez most egy elég lelkizős rész lett :D
    Igazából nem értem Ninát, hogy miért gondol ennyi rosszat Sebastianról, nem értem miért rossz azért mert barátnője van. Esélye sem volt megbeszélni ezt Ninával, mert ő rögtön hazautazott, úgyhogy ez így nagyon nem okés :/
    Az a kép Sebről és Nolanről...hát én nagyon nem vagyok egy véleménnyel Ninával :D Nincs ízlése ennek a csajszinak? Miért Nolan? Miért?
    Ez így most nagyon szépnek és jónak tűnik, de azért reménykedek benne, hogy Sebastian még visszatér :D
    Puszi.

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Sajnálom,hogy ennyit késtem a komival,de pindurkát el voltam havazva.Kicsit fura rész lett és bár Nolan egy elég szimpi karakter,nekem még mindig nem tetszik vele kapcsolatban valami...persze lehet,hogy alaptalan.Milyen dolog az,hogy nyomozott Nina után és elolvasott mindenféle titkosított aktát?Egyáltalán milyen titkos akták?
    Nina egyelőre jól döntött,hogy visszament a férjéhez,hisz egy olyan pasiért,akinek van valakije,kár lett volna szétdúlni a házasságát.
    Nagyon várom a folytatást,remélem minél hamarabb tudod hozni nekünk.
    Puszi:*:*

    VálaszTörlés