2012. november 11., vasárnap

Rich and Famous 8.

Sziasztok! 
Tudom, hogy elég rövid lett, de sajnos nem tudtam hosszabbat hozni. :( 
Viszont megpróbálok a jövőhéten jelentkezni egy sokkal hosszabb új résszel, és talán Andy-re is tudok hozni, mivel annak nem sokára vége lesz! :D 
A fejezet Vége.. Nem álom! És igen, Ninával történik! 
Kíváncsi lennék a véleményetekre KIRE tippeltek a srác személyében! ;)
Jó olvasást. 
xx. Mercii.


-Vissza kell mennem Svájcba.- dobálom be a ruháimat az utazótáskámba.
-Mégis miért? -ül le az ágyra Emily. 
-Rita az este felhívott. Zaklatott volt, állítólag ki tudott a Kimivel való kapcsolata, és kétségbe van esve, mert az, a hülye mérges. Ja és hab a tortán Rita terhes tőle. -dobom be az utolsó darabot is, és össze húzom a cipzárt. 
-Édes istenem. Szegény Rita. Mond meg neki, hogy a legjobbakat kívánom, és mennék, ha tudnék, de most maradnom kell. -ölel át.
-Persze át adom neki, és köszönök mindent. 
-Ugyan semmiség. -legyint. -Nolantől már elbúcsúztál? -kérdezi meg.
-Oh a fenébe Nolan. -eszmélek fel. -El felejtettem, biztos nem fog örülni, hogy csak így el mentem. -fogom a fejemet. 
-Semmi baj, biztos megfogja érteni. -próbál megnyugtatni.
-Oh igen, biztos, majd felhívom. -teszem bele a táskámba a telefonomat. 
-Ki vigyelek a reptérre? -mosolyog rám.
-Oh igen kérlek. -fogom össze a hajamat, a kezembe veszem a táskám, a napszemüvegemet pedig fel veszem. - Mehetünk. -húzom magam mögött a csomagomat. 
-Én is kész vagyok. -mosolyog rám. -Akkor mehetünk. 

Bepakolunk a kocsiba, és a reptér felé hajtunk, ahonnan New York-ba repülök, és csak onnan megyek tovább Zürich-be. 
Emily bekísér és megvárj velem a repülő indulását, addig is együtt vagyunk, és még kibeszélhetjük magukat. 
-Jó volt újra itt lenni. Igazad volt, többet kéne vissza járnom. -mosolygok rá.
-Én megmondtam. Tudtam, hogy jót fog tenni ez a kis változás, és tudod, hogy szívesen látunk, Én is és Daniel is. Nolan meg főként. -mosolyodik el. 
-Igen Nolan. Annyira sajnálom, hogy nem tudtam Tőle elbúcsúzni. -hajtom le a fejemet, és eszembe jutnak a Nolan-el közös emlékek. Ám a hangosbemondó hangja ki szakít az emlékeimből. Bemondják a gépem indulását.
-Most mennem kell. -állok fel, és ezzel együtt Em is.- Hiányozni fogsz. -borulok a nyakába, szorosan ölelem magamhoz, közben pár könnycsepp végig gördül arcomon. 
-Te is nekem, de most megígérem sietni fogok, vagy majd Te. -mosolyog, de neki is ott könnyes a szeme. 
-Szia Emily. -engedem el a kezét, és fel szállok a gépre. 

A gépen van időm végig gondolni az eddig történteket. Otthon ott volt Sebastian akivel megismerkedtem, és elég viharosan indult, majd rá kellett jönnöm, hogy nem rossz ember, és hogy elégé vonzó. Igen talán bele tudnék szeretni, de ahogy indult a kapcsolatunk lennének kételyeim. 
Hamptonban pedig.. Ott van Nolan. Egy tökéletes férfi, akiben meg van az a furcsa és titokzatosság ami érdekel benne, a tűz. 
Belé is beletudnék szeretni, és több időt töltöttem vele, jobban megismertem, és csak azt tudom mondani, hogy nagyon, de nagyon kedvelem! 
Sebastian sokat utazik, és ismert. Persze Nolan is az. A Forbes magazinban a hatodik leggazdagabb ember lett! 
Mind ketten gazdagok, sármosak és, ha nekem döntenem kellene kettőjük között akkor valószínűleg Nem tudnék! 

A New York-i Kennedy Reptéren szállt le a gépem. Innen megy a csatlakozásom Zürich-be. 
Még volt egy órám a beszállás megkezdéséig, így bementem a kávézóba, hogy igyak egy kávét és egyek egy kis sütit is. 

A New York - Zürich járaton sikeresen el aludtam. Úgy, hogy tudtam pihenni, és ki is aludhattam magamat, aminek végkép örültem. 

-Szia. -köszönök a szemüvegem mögül Sebastiannak.
-Szia. -ölel át, ami meglep. Tudom, hogy pár hete megcsókolt, na de akkor is! Kicsit váratlanul ért.
-Milyen utad volt? -veszi el tőlem a csomagjaimat. 
-Az egészet át aludtam. -sétálok mellette. 
-Legalább pihentél. -érünk oda a kocsihoz és míg Ő bepakol, én beszállok.
-Milyen volt Hampton? -kérdez rá.
-Nagyon jó. -válaszolom már vidámabban, végre egy értelmes téma! -Megismertem pár embert, és remekül éreztem magam. Voltam Partin, randiztam is minden szuper volt! -oh a fenébe! Elmondtam, hogy randiztam! A fene a lepcses számba! 
-Randi? -vékonyodik el a hangja. -Az jó. -rendezi vonásait és elmosolyodik.
-Igen az. Nolan rendes srác. -próbálok természetesen viselkedni.
-Örülök, hogy jól érezted magadat. -fúja ki az eddig bent tartott levegőt. 
Erre már nem tudok neki mit mondani, így az út további részében már nem beszélünk. 
Mégis miért kellett nekem elszólnom magamat? Hogy lehetek ennyire idióta?! Hát így jártam..

-Kösz, hogy haza hoztál. -pillantok rá miközben le állítja a kocsit.
-Ugyan semmiség. -száll ki, és becsapja az ajtót, én pedig megmerevedve ülök ott. Ennyire megbántottam volna ezzel a randi dologgal? 
-Még egyszer kösz. -veszem el tőle a csomagjaimat és befelé indulok a házba. 

-Megjöttem! -kiáltom el magamat beérve.
-Nina. -jelenik meg a mosolygó nővérem, mögötte pedig ott van Kimi is.
-Sziasztok. -mosolyodok el én is. -Kibékültetek? -nézek végig rajtuk.
-Igen. -válaszolja vidáman Rita.
-Ennek igazán örülök, és gratulálok. -ölelem át őket. 
-Ez olyan családias. -mosolyodik el Rita.
-Igen, családias... 

Egy hónap múlva..


-Akkor mi a válaszod? Hozzám jössz feleségül? -újra a gyűrű pillantok majd rá, az arcán mosoly ül. 
-Én.. Igen hozzád megyek. -mosolyodok el, és át ölelem.

4 megjegyzés:

  1. Nos,
    Ez egy igencsak nyúlfarknyi rész lett,viszont annál érdekesebb.Nos,válaszolva az elején feltett kérdésre,nincs több,csak két tippem.Ha az eszemre hallgatok akkor azt mondom,hogy Nolan,de ha a szívemre,akkor Seb.Viszont lehet egy harmadik fő,akire senki nem számított.Remélhetőleg már most a folytatáson dolgozol,mert nagyon kíváncsivá tett ez az utolsó pár sor.
    Siess,kérlek!
    Puszi:*:*

    VálaszTörlés
  2. Szia :)
    Hát ez tényleg nem volt egy hosszú rész, mégis több minden történt benne.
    Először is Emilyt nagyon kedvelem, mert látszik mennyire szeretik egymást Ninával és az a könnyes rész is olyan megható volt :D
    Ninát azért nem értem...hogy-hogy nem tud dönteni? Hát szerintem EGYÉRTELMŰ, hogy Seb a jóképűbb-aranyosabb-mindenből a legjobb, de persze elfogult vagyok :D Nagyon jó, hogy összevágtad a képüket, egy icipici aprócska hasonlóság mintha lenne közöttük, de azért természetesen Seb a jobb választás :)
    Azon meg is lepődtem és nem is értettem, hogy Seb hogy a fenébe került oda a repülőtérre? Nina hívta? :D
    Azt hittem Rita és Kimi lesznek majd a középpontban, de ezzel az utolsó sorokkal megleptél :D NAGYON remélem hogy Sebről van szó, de sajnos valószínűsíthető hogy Nolan lesz.

    Várom a folytatást és már előre sajnálom, hogy az Andynek hamarosan vége. Pedig annyira szeretem :'(
    Na de siess a folytatással :) Puszi ^^

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok.!
    Tènyleg nagyon sajnálom, hog ilyen rövid lett.! ://
    De örülök, hogy tetszett, köszönöm a vêlemènyeket,illetve a tippeket. :D
    Tényleg hasonlitanak a sràcok.! :DD
    Seb ment ki elè, hàt igen ;)
    Próbálok sietni a rèsszel. Puszii :*

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Nos, napok óta akartam neked írni, de nem engedte a gép! Bocsánat érte!!
    És akkor a rész....Emily-t én is nagyon kedvelem, jó hogy van Nina mellett valaki (aki akár még a döntésben is tudna neki segíteni, nem?)
    Örülök, hogy Kimiék közt minden oké, de a vége nagyon nem tetszett. Vagyis tetszett, de csak abban az esetben, ha a férfi-fél Sebastian névre hallgat!! (hihetetlen, hogy folyton neki szurkolok, de akkor is, úgy megszerettem ezekben a történetekben :))
    Vagy ha nem is Seb kérte meg a kezét, akkor legalább nem lesz meg az esküvő...igen, így is jó lesz :))
    Nagyon siess a folytatással!!
    Puszi

    VálaszTörlés