2012. október 19., péntek

Rich And Famous 2.

Sziasztok! :) 
Nos meghoztam az Új történet folytatását! :) 
Remélem tetszeni fog! :D 
Ígérem megpróbálok hozni Andyből is az ünnepek alatt! :D A szünetbe pedig megpróbálok többet hozni minden hová! :) 
Jó olvasást.
xx. Mercii.

A vásárlás, mint mindig most is feltöltött. Tele voltam energiával. Kirobbanóan jó volt a kedvem. 
Az pedig, hogy mindjárt vége a Nyárnak, hisz már Augusztus eleje volt, még jobb kedvre derített. 
Az Ősz mindig csodás, több szempontból is. 
undefinedIlyenkor kitudok kapcsolódni, kevesebb a felkérés, és tudok a munkára is koncentrálni, nem kell fotózásról, fotózásra járni. Meg tudom látogatni a Bajorországban a szüleimet is. 

A rengeteg szatyorral, persze megküzdöttem, hiszen nem volt könnyű be vinnem őket segítség nélkül. Épp az ajtón léptem ki, hogy a kocsim csomagtartóját becsukjam, mikor megláttam Ritát kijönni a szomszéd házából. A szőke srác volt, aki a reggel úgy nézett! 
De mit keres ott Rita!? Mégis miért volt Ő a házában?! És honnan ismeri?! 


-Hello Nina. -köszönt rám valaki, mikor felértem a szobámba. A szívbajt hozta rám. Megfordultam és mikor rá néztem, egyből el mosolyodtam.
Ott ült az ágyam szélén, és bájosan mosolygót rám.
-Emily. -köszöntöttem, és egymás nyakába ugrottunk. Emily volt az én legjobb barátnőm, akivel már egész kicsi korunk óta jobban vagyunk, és természetesen elválaszthatatlanok is. 
Mivel Ő az Államokba lakik, egymáshoz szoktunk cikázni. Nekem is sokat kell utaznom Amerikába, így, ha ott vagyok mindig meglátogatom. 


Órákig ültünk az ágyon és csak beszéltünk, volt mit bepótolni, mivel utoljára két hónapja találkoztunk. Mikor egy hónapja az Államokban voltam, Ő nem volt otthon. Mikor Ő volt Európába, én nem voltam.. 

-Hello hello. -nyitott be a szobámba Rita. -Látom nagyon jól el vagytok, de ideje lenne enni is valamit. -mosolygót ránk.
-Most, hogy mondod. -nevettem fel. 
Gyorsan át öltöztem valami kényelmesebbe, és melegebbe, mivel tudtam, hogy úgyis el fogjuk még hagyni a házat. Egy farmert, csíkos hosszú ujjút, tornacipőt, és sálat tekerve a nyakamba mentem le a lányok után. 
-Hmm.. Jó a sálad. -mosolygót Emily.
-Kösz, a múlthónapban vettem Japánban. -újságoltam el.
-Ja igen, láttam ott jártál. És milyen volt, hogy tetszett?! -érdeklődött. Hisz Ő már volt Japánba, és  teljesen lenyűgözte a hely varázsa. 
-Nagyon tetszett, de igazából sajnos nem mindent tudtam megnézni, lekötött a munka.. -tekertem fel a spagettit. 
-Oh.. Szegény Nina.. Nincs ideje. -nevetett fel Emily, mire Rita is elmosolyodott. 
-Köszönöm az együtt érzést. -néztem rájuk. -De könnyű annak akinek dollár milliói vannak, illetve a vőlegénye is dús gazdag. Nem beszélve rólad! -pillantottam Ritára, láthatóan végig futott az arcán valamiféle ijedtség, de hamar rendezte vonásait.- Te kérlek szépen nyáron úgy pörögsz, mint senki más.. Most is! Ide- oda utaztál szerte szét Európába, már hetek óta tervezel valami nyaralást. Ne is tagadd, hogy pasi van a dologban! -nézek rá bosszúsan. Folyamatosan letagadja, hogy lenne valakije.. Pedig tudom, hogy van neki! 
-Nem igaz! Nincs senkim! -tagadta le.
-Jaj ne már Rita! -értett egyet velem Emily is. -Miért tagadod!? Inkább mutasd be. -mosolygót rám, és lepacsiztunk. 
-Nem ér szövetkezni ellenem! -nevetett fel nővérem. -Amúgy meg még nem lehet.. 
-Szóval pasi van a dologban! -mosolyodtunk el Emilyvel. 
-Én.. még nem állok készen, hogy bemutatsam. -vette el a tányérjainkat, és pakolt el. 
-Miért nem?! -ült fel Emily a pultra. -Csak nem ismert?! Esetleg felesége van!? Rita mondj már valamit! -szólt rá. Tudtam, hogy ha valaki Emily kitudja deríteni, mit is folytat a nővérem a hátam mögött, és mit titkol.
-Na ide figyeljetek. -zárta be a mosogatógépet, és nézett ránk. -Jól füleljetek  mert most az egyszer mondom el, hogy mi is történik. A barátom válófélben van a feleségével, már tavaly is abban volt, csak hát a Nő nagyon nem akar el válni, ez pedig a mi dolgunkat is megnehezíti, és igen. Ismert. Híresség ahogy azt ti mondjátok! -meglepve hallgattam amit mond. Tudtam, hogy ha valaki akkor Rita az aki, nem rombolna szét egy házasságot, és Ő a jó kislány. De most.. Megleptek szavai. 
-Mégis miért?! Mármint.. Miattad válik el!? Szétromboltál egy házasságot?! Gyereke van!? -érdeklődtem egyből. Emily pedig kíváncsian várta a fejleményeket.
-Nem miattam válik, mikor megismerkedtünk tavaly, már akkor váló félben volt, lassan egy éve válik.. -húzta el a száját. -Mondom, hogy már rég szabad lenne, csak a felesége egy hárpia! És nincs gyereke. -Megnyugtatott, hogy a barátja már akkor vált mikor megismerkedtek, hisz akkor nem rombolt szét egy házasságot, ami jó pont. Mondjuk Rita úgysem lenne arra képes, és gyerek sincs.. 

Az este hamar eljött, és mi úgy döntöttünk nem megyünk sehová, inkább Ritát figyeltük, minden kicsi apró jelet feljegyzeteltünk. Olyanok lettünk, mint a kisgyerekek. De mi tudni akartuk, ki az a pasi. Így hát nem volt más választásunk. 
Folyamatosan figyeltünk, míg nem tizenegy óra is el múlhatott már mikor Rita szobájában a telefon csörögni kezdett. 
Rita egyből fel vette azt, és már meg is kezdte a beszélgetést, a sok 'drágámból' rájöttünk, hogy csakis a pasija lehet az.. Aztán elhangzott egy Név is. Egy olyan név amiről már halottam. Az a név, talán az egész világon ismert volt, én mégis meglepődtem. Pont Ő lenne Rita pasija?! 

Másnap reggel már korán fel keltem. Talán volt benne valamiféle kíváncsiság is. Miért nem mondta el Rita, hogy kivel jár, és hogy pont Ő az. Talán félt!? 
Ha nem lenne itt Emily nem is tudom, hogy most mit tennék, egész biztos le térnék a helyes útról. Ő az aki vissza tud majd zökkenteni, ha úgy adódna! 
Nyolc órakor jöttek le együtt a lányok, csodálkoztak, hogy már fent vagyok, de én az egészet egy vállrándítással elintéztem. 
Rita láthatólag nagyon sietett, gondoltam épp a pasijához készülődik. Gyorsan ette meg a reggelijét, és sietett vissza az emeletre. 
-Na megtudtál valamit?! -pillantottam a velem szemben ülő Emilyre.
-Semmi újat, nem beszél. - húzta el a száját.
-Nem szokott Ő ilyen lenni, ez a pasi el veszi az eszét.. -ráztam a fejemet. 
-Csak szerelmes! -mosolyodott el. 
-Ja igen tudom. Te is az vagy, mégsem vagy olyan, mint Ő. -pillantok a lépcső irányába. 
-Hagyd rá, majd megváltozik! -próbált nyugtatni, de őszintén, nem nagyon sikerült megnyugodnom. 
-Remélem.. -suttogtam el. 

Nem sokkal később, farmerban, pólóban, kardigánban, és tornacipőben jelent meg Rita. A haja kiengedve, a kezében telefon és kocsi kulcs, a vállán a táskája, szemén napszemüveg. 
-Hová mész?! -kérdeztem rá.
-El, majd jövök! -ment ki az ajtón. 
Nem akartam én annyiban hagyni a dolgot, gyorsan fel siettem, Emily meg loholt utánam. Amilyen gyorsan csak tudtunk fel öltöztünk. Egy fehér felsőt, farmert, és bokacsizmát vettem fel, a hajamat összefogtam, fel vettem egy napszemüveget. A táskámba bepakoltam a fontosabb dolgaimat, a telefonomat a kezembe vettem és rohantam le, utánam sietett Emily is, aki szintén fel volt már ötlőzve  a szekrényről lekapva a kocsi kulcsot hajtottam Rita után, aki nem járhatott olyan messze. 

Szerencsémre igazam is volt, a fő útra kiérve meg is pillantottuk, a tempóból levéve, követtük Őt. Tudni akartam mégis hol lakik az Ő nagy szerelme. 
Megbeszélni vele mindent! Mert ez így nem volt állapot.. Emily pedig egyet értett velem. Ő ott volt és belátta igazam van! 

1 megjegyzés:

  1. Szia :)
    Ez még csak a második rész és máris bonyolódik minden :D Ez a sok titokzatosság...húúú :D
    Nina milyen kis kíváncsi, szegény Ritának nincs magánélete mellette x) Van egy tippem hogy ki is az az ismert pasi, a nagy Ő úgyhogy kíváncsi leszek hogy jóra gondoltam-e :)
    Meg arra is hogy Nina és Emily lebuknak-e a kommandózásban :D
    Remélem hamar hozod Andy vagy ennek a folytatását :)

    VálaszTörlés